Když pozná mladý muž dívku…

30. 4. 2008 12.54 od František Dečman
I love you

Na semináři o Public Relations v Ústí nad Labem jsem se dozvěděl, jak nejlépe zapůsobit na dívku, když jí budu chtít pozvat na rande. Slouží k tomu řada nástrojů a mechanismů, které jistě zaberou, sic to bude stát mnoho úsilí a potu, ovšem mě to nebude stát majland.

  • „Když pozná mladý muž dívku a tvrdí jí, jak skvělý je chlap, je to reklama.“
  • „Když jí tvrdí, jak je přitažlivá, je to reklama.“
  • „Když se pro něj, ale dívka rozhodne, neboť se o něm doslechla od jiných, pak se jedná o Public Relations.“

Takto by se dala snadno vysvětlit definice pro dnes již známý pojem Public Relation. Cíle PR se zcela liší od cílů marketingu! PR přísluší vytváření důvěryhodného image vůči veřejnosti, přičemž marketing se orientuje na podporu zvýšení obratu resp. uplatnění produktů na trh. Vymezení je zcela jednoznačné: PR je reklama bez transferu peněz. Proti sobě tak stojí například tisková zpráva (PR) a inzerát (reklama).

Nástroje PR

Pro pochopení jsem nastínil nástroje pro úspěšné sbalení dívky.

  • Corporate Identity (jak mluvím, co mluvím, co tím chci říct)
  • Corporate Design (jak vypadám, jak se oblíkám, druh písma, výběr barev)
  • Interní PR
  • Externí PR

Vycházíme-li z těchto čtyř oblastí, je možné odvodit všechny nástroje pro zajištění PR a styku s dívkami.

Tištěná média
Pošleme dívce SMS, napíšeme jí libesbrife, posprejujeme zeď podchodu, kterým chodí na autobus (ač to hranici s billboardy a tedy s reklamou), složíme milostnou báseň, natiskneme si její fotku na triko nebo si můžeme nechat namalovat její portrét od malíře z Karlova mostu a věnovat jí ho.
Sledování médií
Sleduji, jak se o mě mluví a co se k ní může donést. Kde o mě kdo pustil nějaký drb, které slečny, které znám, zná i ona, pokud možno nechat šířit zprávy o sobě jak jsem byl o víkendu super hrdina, když jsem dovedl svého opilého kámoše ve zdraví domů.
Vytváření mediálního obrazu
Připravím si o sobě webovou stránku, kde se ukážu jako citlivý hoch, zaplatím si články na serveru, který čte, o tom, jak jsem skvělý, pečlivý, zábavný, přitažlivý, pracovitý, vzdělaný se smyslem pro rodinu…
Organizování veřejných akcí
Uspořádám skvělou párty a pozvu jí tam. Šance jak jí oslovit v mírném podnapilém stavu je vysoká. Ale musím si dát pozor abych to zase s tím alkoholem nepřehnal já sám!
Vnitřní komunikace
Najdu cestu, jak jí být nablízku a přitom mě neměla za špehouna.
Školení
Pečlivě studuji nejnovější zprávy o tom, co dělá, kde se pohybuje a co má ráda.
Sponzoring
Koupím jí kytku, zaplatím jí lístek na výstavu, pozvu do oblíbené cukrárny, pořídím jí fretku, kterou tak dlouho chce.
## Každá zpráva by měla obsahovat odpovědi na následující otázky
  • Co má být sděleno?
  • Kdy to má být sděleno?
  • Kde se to stane?
  • Jakým způsobem se to bude provedeno?
  • Proč se to stane?

Závěrem: Pokud by tato zaručená metoda nezabrala, může Vám ještě pomoc krizový plán či lobování, nebo se obraťte na nejbližší agenturu, která Vám jistě s Vaší komunikační strategií ráda pomůže ;)

Štítky: , ,

Zanechte komentář

KRÁTKÝ, VÝSTIŽNÝ, VTIPNÝ

Můžete použít Texy! formátování.

Klienti:
ČSA Salve Group CZ Realtia Johnsson&Johnsson Olynth

Kontaktní údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Sabinova 7/707
130 00 Praha 3

Tel.: +420 222 211 130
Fax.: +420 222 211 400

info@nowinteractive.cz

Další kontakty

Kontaktní formulář

Fakturační údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Zdařilá 817/8
140 00 Praha 4 - Nusle

IČ: 27884112
DIČ: CZ27884112

Zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 124036

Bankovní spojení

eBanka, a.s.
č. ú.: 2646589001/2400