Zajímavé odkazy

CO NÁS ZAUJALO JINDE
  • Nebudete věřit svým očím!
    Neuvěřitelně zajímavě podchycená podstata připravovaného filmu The Eye v podobě interaktivní stránky. Zpětná vazba pomocí webcam uživatelů - super koncept. Tohle máme rádi.
  • Jak se dělá life-style “magazín” (en)
    Snad jen trochu zvýraznit fotografie a texty zpracovat na 2 fáze (krátké –> více –> dlouhé) a máme koncept moderního life-style magazínu online.
  • Ikea, that’s comfortable! (en)
    Kdy pro vás naposledy udělal někdo něco pěkného? Třeba proměnil tramvaj v obývák plný pohodlného nábytku.

Internetový tenis

13. 3. 2008 11.01 od Pavel Nedobitý
Internetový tenis

Pravda, hříčka trochu ze starého soudku, ale máme jí rádi. Co nás na níc baví? Ten pocit, který zažijete, když pochopíte, že jste stali „obětí“ internetového vtipálka. Ten samý pocit přichází na konci každé úspěšné moderní kampaně v podobném duchu, která se bude virálně šířit. Příjemné pousmání se, klidně jen v duchu, a zapamatování si kontaktu s danou značkou. Nikdo vám nic nenutí.

Přestávají Google AdWords fungovat?

12. 3. 2008 17.07 od Pavel Nedobitý
Akcie Google

Akcie Googlu zaznamenaly v Q1 letošního roku pokles o více než 25%. Proč? Odhlídněme od celkové situace na akciových trzích – důvody leží v již několikrát omletých číslech ratingové agentury comScore, Inc., která ukazují pokles efektivity PPC reklamy Google AdWords. Zajímavý článek na Seeking Alpha (en) shrnuje důvody – ve zkratce: PPC reklamu využívá čím dál více inzerentů a cena za klik plíživě leze nahoru posledních několik let: PPC reklama naráží u inzerentů na svůj strop.

Současně s tím klesá pozornost uživatelů vůči reklamě a původní melancholie AdWords, kdy lidé brali pravý sloupec v Googlu jako relevantní prodejně orientované výsledky hledání, bere za své. Vzpomenete si, že bývalo běžné doprava klikat podobně přirozeně jako na přirozené výsledky hledání, protože nikdo nebral AdWords jako reklamu? Google dlouhodobě tvrdí, že pozice inzerce je ovlivněna nejen celou, ale významně i kvalitou napsaných textů. Je to pravda, když za klíčová slova, která loni byla běžně „klikala“ za 10 dnes platíme 20 i 30 Kč?

Efektivita Google AdWords reklamy

Hoď tam dvě lopaty, jsou lepší než jedna

Problém je samozřejmě i v samotné inzerci a v její relevanci. Kamelot v metru vykřikoval přibarvené novinové příběhy v metru: „Zááabila dítě před samoobsluhou a ukradla kočárek!“ „Dóoóostal smyk na ledové vozovce a srazil chromou důchodkyni“ Byl většinou jeden, mnoho dní v metru nebyl vůbec, těžko měl 50 zpráv na den a bylo to před 30 lety. Mohlo to zaujmout.

Jaká jsou nejsilnější slova na vrcholku naší mysli, když chceme nakupovat a něco konkrétního hledáme to ve vyhledávači na internetu? Bude to něco jako: pračka, zájezd, papír do tiskárny, hypotéka. A jaká jsou nejsilnější slova, která dnes nejčastěji uvidíme v AdWords? Špičková, výborná, nejkvalitnější, nejlevnější, nejvýhodnější.

Jednoduše řečeno, a jak zmiňuje Terence Channon ve výše zmíněném článku, stále více reklam soupeří o pozornost podobného klienta a i klienti si začínají tvořit svoje reklamy sami (bez agentur). A se superlativy se zachází podle pravidla „hoď tam dvě lopaty, jsou lepší než jedna.“ A máme problém. AdWords se prostě používá špatně. Inzerát, ve kterém je Značka a spolu s ní šestkrát slovo špičkové snad jako by mohla zahýbat se imagovými atributy značky? A novopečený marketingový manažer bude moct potěšit své šéfy ve výzkumech? To je samozřejmě nesmysl. Poslední pár měsíců se to projevovalo pomalu a postupně na klesající efektivitě AdWords a trpěli tím zadavatelé. Dnes už se to dotýká i Googlu samotného.

Superkrémová reklama s extra kousky ovoce?

V současné době se ještě sektor FMCG nepřestěhoval na internet. Co se stane, až to udělá? Jak dopadne Palmexman a super-mega.nejkrémovější jogurt s extra extra velkými kousky ovoce konfrontován s otupělostí internetového publika, které je dnes zvyklé na stále ještě více prodejně a produktově orientovanou reklamu? Pravděpodobně ne moc dobře.

Více:

Pracujte pro Now Interactive!

15. 1. 2008 12.20 od Pavel Nedobitý

V Now Interactive (NI) víme jednu důležitou věc – že každá firma stojí a padá na lidech, kteří pro ní pracují. Podle toho se také chováme – neustále hledáme nové zaměstnance, kteří nebudou pracovat v naší firmě, ale pro naši firmu.

Hledáme ty správné lidi. Správný člověk je pro nás ten, jehož hlavní motivací je touha dosáhnout výborného výsledku své práce. Hledáme lidi, kteří jsou perfekcionalisty – lidi, kteří nenechají toho, co dělají, dokud s tím sami nejsou spokojeni. Lidi, kteří si sami stanovují laťku kvality svojí práce a tím kvality práce celé firmy – lidi, kteří ji budou neustále posouvat výš a výš. Tak se z NI postupně stane jedna z nejlepších firem na trhu. Díky správným lidem.

To neznamená, že neumíme tuhle vnitřní motivaci správně podpořit. Naopak. Co čeká každého, kdo v NI nastoupí? Na rozdíl od drtivé většiny agentur sice máme v NI pevnou pracovní dobu, ale přináší to své ovoce. Po létech zkušenností jsme zjistili, že abychom mohli chodit brzo domů a mít čas na svoje rodiny a přátele, musíme s prací brzy začít. Navíc přesně víme, kdy pracujeme a kdy relaxujeme. Pokud se stane, že je třeba zůstat přesčas, není to zadarmo – všechny přesčasy jsou placené. Když děláme na velkém a úspěšném projektu, část z jeho zisku se rozdělí mezi ty, kdo na něm pracovali.

Chodíme často „na pivo“ – všichni vzájemně chceme dobře znát všechny, na nichž záleží výsledek naší společné práce. Společně vytváříme i samostatné vnitrofiremní projekty, abychom si od práce občas trochu odpočinuli. A když jsme u „odpočinku“ – každý v NI má „povinně“ jednu hodinu denně na to, aby surfoval po internetu a sebevzdělával se. Není to ale žádné flákání – práce v NI je soustředěná a koordinovaná. Zmatku už bylo dost – teorii chaosu u nás nezastáváme. ;-)

Neustále hledáme ty správné lidi. Pokud jste takovým člověkem, kdykoliv se nám ozvěte.

Now Interactive má nový web :-)

7. 1. 2008 18.00 od Patrik Hrubeš

Po dlouhých přípravách jsme konečně dokončili náš nový web, který vám tímto představujeme. Snažili jsme se vám ukázat, co vlastně umíme a hlavně, jak chceme věci dělat. Jednoduchá grafika je doplněná o velké čitelné písmo, informace jsou strukturované tak, abyste se v nich pohodlně navigovali a nikde se neztratili.
Doufáme, že se vám to bude líbit a budeme se těšit na případné reakce, které nám můžete zaslat pomocí všude přítomného odesílacího formuláře v patičce webu :-)

Probíhá online kampaň na nové Peníze.cz

7. 1. 2008 10.00 od Patrik Hrubeš

Od dnešního dne až do 3. února probíhá rozsáhlá online kampaň pro komunikaci nového portálu Peníze.cz a soutěže o 50 000,–. Takže, když někde uvidíte výrazný červený banner na soutěž o 50 000,–, nezapomeňte na něj kliknout a zúčastnit se soutěže na www.penize.cz! :-)

PF 2008

1. 1. 2008 10.00 od Patrik Hrubeš

Now Interactive vám přeje klidné a pohodové prožití Vánoc a vše nejlepší do nového roku 2008!

 PF 2008

Klienti:
ČSA Salve Group CZ Realtia Johnsson&Johnsson Olynth

Kontaktní údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Sabinova 7/707
130 00 Praha 3

Tel.: +420 222 211 130
Fax.: +420 222 211 400

info@nowinteractive.cz

Další kontakty

Kontaktní formulář

Fakturační údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Zdařilá 817/8
140 00 Praha 4 - Nusle

IČ: 27884112
DIČ: CZ27884112

Zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 124036

Bankovní spojení

eBanka, a.s.
č. ú.: 2646589001/2400