Reference

Vyhrajte 50 000,- na Peníze.cz

REKLAMNÍ KAMPAŇ
Projekt:
Kampaň Peníze.cz
Klient:
Salve Group a.s.
Cíl projektu:
Vytvořit reklamní kampaň na nové Peníze.cz s primárním cílem zvýšit návštěvnost a sekundárním cílem zvýšit online prodeje.
Náš otisk:
Marketingová strategie, koncepce, kreativa, výroba podkladů pro kampaň

Pro příchod nového designu finančního magazínu Peníze.cz jsme na podzim roku 2007 připravili reklamní kampaň orientovanou především na online média. Jako hlavní sdělení jsme použili prostou informaci o soutěži o 50 000,-, kterou jsme na portále naplánovali jako podpůrný prostředek pro rozšíření pole návštěvníků a především jejich větší zapojení do tvorby portálu, což je jedním ze základních pilířů nové koncepce portálu.

Pokračování »

V mediálním mixu byly zahrnuty majoritně online kanály a okrajově printová reklama. Celá kampaň probíhá ve 2. až 4. týdnu roku 2008. Kreativa kampaně je velmi jednouchá, o to však údernější – komunikujeme samotou soutěž spojenou se značkou a doplňkovou informací o novém portále. Použitý vizuál peněz poté ilustruje jednoduchou myšlenku v pozadí: „tyhle peníze čekají na www.peníze.cz jen a jen na vás“.

Penize.cz

Peníze.cz, finanční portál jinak

WEB
Projekt:
Peníze.cz
Klient:
Salve Group a.s.
Cíl projektu:
Koncepční a grafický redesign úspěšného finančního portálu s cílem vytvořit nejlepší finanční magazín na českém internetu
Náš otisk:
Koncepce, konzultace, modelace, design, XHTML a XSLT šablony, project management

Když jsme v létě 2007 vyhráli výběrové řízení na redesign jednoho z největších finančních portálů, ještě jsme netušili, že se nám společně s klientem, společností Salve Group CZ, podaří vytvořit zcela revoluční finanční magazín s prvky všech moderních trendů stávajícího internetu. Výsledkem 4 měsíční práce byl nejprve nový logotyp a hned poté 12.12. ve 12:12 spuštění nového portálu Peníze.cz. Použili jsme koncepční prvky tzv. webu 2.0 - kombinujeme redakční tematické články společně s uživatelskými vstupy. Uživatelé mají možnost psát své vlastní články a vkládat fotografie, publikovat rady a tipy, připravovat ostatním ankety nebo kvízy a celkově tak sdílet s ostatními uživateli v rámci komunity své znalosti.

Pokračování »

Použili jsme moderní inteligentní navigaci postavenou na klíčových slovech, tazích (TAG), které kromě redaktorů mohou vytvářet i sami uživatele a dávat tak vytvořenému obsahu nová místa. Kromě těchto zcela nových funkcí najdete na portále samozřejmě i fundované články na aktuální i dlouhodobá ekonomická a společenská témata, inteligentní kalkulačky, přehledy finančních produktů a možnost je okamžitě nakoupit díky online prodeji a nebo unikátní nástroj Portfolio, ve kterém můžete sledovat vývoj svého akciového a fondového portfolia.

Z profesního hlediska stojí za vyzdvihnutí použití velkých písem, která zajistí výrazně pohodlnější čtení článků, důraz na kontextovou formu navigace (odkazy se nacházejí přímo v obsahu stránky v místě, kde zrovna čtete) a nebo nový koncept prodejte reklamních prostor vázaných na tagy a nikoliv na sekce a navíc prodávaný formou PPC (pay-per-click).

Věříme, že tento projekt pomůže nastartovat rozvoj nových trendů v českém internetu.

Penize.cz

Investovat do nemovitostí se vyplatí – www.realtia.cz

WEB
Projekt:
Webová prezentace 1. nemovitostní OPF REALTIA – www.realtia.cz
Klient:
Realtia investiční společnost, a.s.
Cíl projektu:
Koncepce, grafika, XHTML, implementace CMS, hosting
Náš otisk:
Koncepce, konzultace, modelace, design, XHTML a XSLT šablony, project management
Pro nového hráče na trhu nemovitostní fondů, Realtia investiční společnost, a.s., jsme na přelomu léta a podzimu 2007 vytvořili firemní a produktovou webovou prezentaci www.realtia.cz. Realita se stala první reálnou konkurencí REICA, nemovitostního investora České spořitelny a novou webovou prezentací jsme se podíleli na jejím masivní vstupu na český trh. Web www.realtia.cz je koncipován jako hlavní zdroj informací a stává se tak cílem veškeré marketingové komunikace společnosti. Součástí webové prezentace je také rozsáhlé CMS pro správu obsahu těchto stránek. Web by měl svoje návštěvníky kromě informování také přesvědčit k nákupu nemovitostního fondu společnosti – mimo jiné také proto, jak ujišťuje kampaň, že: „Investovat do nemovitostí se vyplatí.“
Realtia.cz

Letní letenková bouře s ČSA

MEZINÁRODNÍ BANNEROVÁ KAMPAŇ
Projekt:
Mezinárodní bannerová kampaň pro ČSA
Klient:
ČSA – České Aerolinie, a.s.
Cíl projektu:
Vytvořit zajímavé interaktivní bannery pro komunikaci výhodných letenek ve 13 zemích.
Náš otisk:
Grafika, Flash programování

Ve spolupráci s reklamní agenturou Leo Burnett jsme na začátku léta 2007 připravili bannerovou kampaň pro komunikaci výhodných letenek. Tato kampaň probíhala ve 13 zemích světa a hlavním sdělením byla komunikace destinací společně s výhodnými cenami. Banner byl vytvořen interaktivně tak, aby reagoval na uživatele a spíše v něm probudil zvědavost a zájem o produkty klienta. V rámci projektu bylo vytvořeno 13 jazykových mutací v 29 různých rozměrech.

Letní letenková bouře s ČSA

Další reference

STRUČNĚ
  • Multimediální CD prezentace produktu Olynth pro klienta Johnson & Johnson, s.r.o.
  • Programování modulu tagcloud pro portál Finance.cz, klienta AWD Česká republika, spol. s r.o.
  • Corporate identity, komunikační strategie a webová prezentace pro klienta Etoile, spol. s r.o.
Klienti:
ČSA Salve Group CZ Realtia Johnsson&Johnsson Olynth

Kontaktní údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Sabinova 7/707
130 00 Praha 3

Tel.: +420 222 211 130
Fax.: +420 222 211 400

info@nowinteractive.cz

Další kontakty

Kontaktní formulář

Fakturační údaje

Now Interactive, spol. s r.o.
Zdařilá 817/8
140 00 Praha 4 - Nusle

IČ: 27884112
DIČ: CZ27884112

Zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 124036

Bankovní spojení

eBanka, a.s.
č. ú.: 2646589001/2400